سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوق، خوی صاحبان یقین است . [.امام علی علیه السلام]

آموزش دوخت بلوز کلیک کنید


دانلود اموزش خیاطی کلیک کنید


اموزش لباس مجلسی کلیک کنید


آموزش خیاطی شلوار کلیک کنید


الگو های خیاطی کلیک کنید


فیلم های آموزش خیاطی کلیک کنید

 

آموزش خیاطی از مقدماتی تا پیشرفته و فوق حرفه ای کلیک کنید

مجموعه تصویری آموزش خیاطی با خانم سیما عمرانی کلیک کنید

مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی کلیک کنید

جمعه 94 فروردین 7 , ساعت 4:13 عصر

الگوی دوخت پالتو دخترانه ,
دوخت پالتو زنانه,
دوخت پالتو به روش عمرانی,
دوخت پالتو کوتاه زنانه,
برش و دوخت پالتو کلاه سرخود,
آموزش رسم الگو و راهنمای دوخت پالتو بچگانه ,

 

 

دستگاه پلیسه زنی : این دستگاه دارای سوزن های زیادی است که با نخ کردن آنها ردیف های متعدد دوخت های یکسان با چرخاندن دسته آن روی پارچه ایجاد می شود که این دوخت ها بعد از کشیده شدن چین می خورند مانند چین سوزنی . چین های لانه زنبوری ( اسموک دوزی ) را هم خیلی سریع می توان با این وسیله ایجاد کرد .

ماشین ها پلیسه زنیماشین ها پلیسه زنی

مانکن خیاطی :

برای هر خیاطی لازم است حد اقل یک مانکن خیاطی با قابلیت فرو بردن سوزن در آن و ثابت نگه داشتن پارچه داشته باشد ؛ تا زمانی که می خواهد گریتی ( ایحاد چروک روی پارچه مانند دامن های عروس ) را ایجاد کند یا لباسی را پرو کند یا به نمایش بگذارد ، تر کیب یقه یا جیب و یا ….را روی لباس بر روی تن ببیند از مانکن خیاطی استفاده کند . در دوخت لباس به روش حجمی مانکن از ابزار بسیار ضروری است . از این رو مانکن جزو لوازم کمکی دوخت محسوب می شود . مانکن های خیاطی در مدل های مختلف ساخته شده اند اگر چه درکشور ما فقط نوع مخملی آن با سایز های ثابت در مغازه ها یافت می شود و مانکن های دیگر عمدتا مانکن های فروشگاهی هستند .
نوع مخملی مانکن ها سایز های ثابتی دارند و با سایز های استاندارد طرا حی شده اند شما براحتی نمی توانید در اندازه ی سینه ، باسن و یاکمر تغییراتی ایجاد کنید .این مانکن ها ازسایز 36 تا 48 در ایران وجود دارند .
در مقابل مانکن های فوق مانکن های قابل تغییر یا قابل سایز بندی نیز طراحی شده اند در این نوع مانکن ها دگمه های چرخانی تعبیه شده که با چرخاندن آن قسمت های مختلف بزرگ و کو چک می شوند این مانکن ها در سایز های S-M و M-L درست شده ا ند . یعنی از سایز های 36 تا 42 و سایز های 44 تا 50 . بعضی از انواع آنها دارای دست و پا نیز هستند که برای پرو شلوار مخصوصاً در قسمت ران و آستین در قسمت بازو استفاده می شوند . متأسفانه این نوع مانکن ها در ایران ساخته نمی شوند و با توجه به کوچک شدن خانه ها این مانکن ها می توانند فروش خوبی داشته باشند .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ