سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستی، با محبوب خود خلوت کرد . من نیز با تو خلوت کرده ام . تو محبوب منی . پس خلوت امشب مرا با خود، [سبب] رهایی از دوزخْ قرار ده . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش ـ]

آموزش دوخت بلوز کلیک کنید


دانلود اموزش خیاطی کلیک کنید


اموزش لباس مجلسی کلیک کنید


آموزش خیاطی شلوار کلیک کنید


الگو های خیاطی کلیک کنید


فیلم های آموزش خیاطی کلیک کنید

 

آموزش خیاطی از مقدماتی تا پیشرفته و فوق حرفه ای کلیک کنید

مجموعه تصویری آموزش خیاطی با خانم سیما عمرانی کلیک کنید

مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی کلیک کنید

جمعه 94 فروردین 7 , ساعت 4:1 عصر

کتاب دوخت مانتو با مجله ژورنال ,
آموزش دوخت مانتو اصفهان,

سفارش دوخت مانتو بارداری,
دانلود رایگان طراحی و دوخت مانتو,
مقاله دوخت مانتو اداری ,
    روش دوخت مانتو عربی ,

 

 

یک الگوی بالاتنه کنترل شده درست می کنیم ، چون الگوی به دست آمده اندازه بدن می باشد ، آن را برای لباس آماده می کنیم . ابتدا قد دامن را به قسمت کمر جلو اضافه نموده چون اختلاف اندازه ها را در قسمت اختلاف باسن ها رد کرده ایم ، به اندازه خط باسن بزرگ تا پای دامن را حساب کرده و همان اندازه به پهلوی جلو و پشت و خط باسن در قسمت وسط پشت اضافه می کنیم و نقاط به دست آمده را به هم وصل میکنیم و برای گشاد کردن بالاتنه به خط کارور یک سانتی متر از از زیر حلقه 1/5 سانتی متر پایین آمده و از حلقه گشاد شده ، دو سانتی متر به خط سینه اضافه می کنیم . نیم سانتی متر به کمر و یک سانتی متر به خط باسن بزرگ و یک سانتی متر به گشادی پای دامن اضافه می کنیم نقاط به دست آمده را به هم وصل میکنیم .

در قسمت پشت عین قسمت جلو اضافات را به هم وصل می کنیم . در صورتی که بخواهیم پای دامن گشادتر شود به هر طرف خط پهلو 2 تا 3 سانتی متر اضافه نموده آن را تا باسن بزرگ امتداد می دهیم .

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ