سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، بلا را به او می پیوندد ؛ زیرا خداوند ـ عزّوجلّ ـ، می خواهد او راخالص سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

آموزش دوخت بلوز کلیک کنید


دانلود اموزش خیاطی کلیک کنید


اموزش لباس مجلسی کلیک کنید


آموزش خیاطی شلوار کلیک کنید


الگو های خیاطی کلیک کنید


فیلم های آموزش خیاطی کلیک کنید

 

آموزش خیاطی از مقدماتی تا پیشرفته و فوق حرفه ای کلیک کنید

مجموعه تصویری آموزش خیاطی با خانم سیما عمرانی کلیک کنید

مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی کلیک کنید

جمعه 94 فروردین 14 , ساعت 7:32 عصر

, دیپلم فنی حرفه ای خیاطی
, وام خیاطی فنی حرفه ای
, نتایج خیاطی فنی حرفه ای
, فنی حرفه ای تهران خیاطی
, سوالات خیاطی فنی حرفه ای
, فنی حرفه ای. وام خیاطی
, وام فنی و حرفه ای خیاطی
, وام فنی حرفه ای خیاطی

 

 

پس از طراحی الگو و قبل از کپی برداشتن از پشت الگو از دمپای شلوار به طور دلخواه به اندازه ی 20 – 5 سانتی متر بالا رفته و یک خط موازی با خط قد شلوار روی الگو ایجاد می کنیم . از این خط به پایین الگو را دور ریز می کنیم . ( در شلوارهای برمودا گشادی دم پا یا برابر با زانو می باشد یا 4 – 2 سانتی متر از دور زانو کمتز می باشد و خیلی به ندرت از دمپای گشاد استفاده می شود . ) و پس از کپی برداری پشت الگو برای دم پا به ترتیب گفته شده جای دوخت می گذاریم . 

 آموزش-خیاطی-به-روش-مولر--2

طبق شکل طرفین دم پا را بسته به پهنای دلخواه پاکتی 10 – 5 سانتی متر مستقیم به سمت پایین امتداد داده و به هم وصل میکنیم . از طرفین ان 2 سانتی متر خارج شده و به دم پای اصلی وصل می کنیم . و پس از گذاشتن زاپاس ها و برش زدن لباس بدون توجه به وجود زاپاس پاکتی شلوار را طبق معمول همیشه می دوزیم . زاپاس را به داخل کار خوابانیده و از لبه ی پارچه چرخ می کنیم  و هنگام اتو کاری قسمت دوبل شده را از وسط باز کرده و روی شلوار از طرفین درز پهلو و آمپی ژامپ بست زده و قسمت پاکتی را منظم کوک کرده و اتو کاری می کنیم .

آموزش-خیاطی-به-روش-مولر--4

********************

آموزش-خیاطی-به-روش-مولر-3

آموزش خیاطی به روش مولر برای شلوار فاق کوتاه :

در صورتی که شلوار را به صورت فاق کوتاه خواسته باشیم الگو را بدون توجه به این مورد طراحی می کنیم و پس از اتمام کار طراحی و کپی برداری الگو از خط کمر در جلو و پشت شلوار به طور مساوی 5-3 سانتی متر پایین آمده و از الگو حذف میکنیم .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ