سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که به عیب خود نگریست ، ننگریست که عیب دیگرى چیست ، و آن که به روزى خدا خرسندى نمود ، بر آنچه از دستش رفت اندوهگین نبود ، و آن که تیغ ستم آهیخت ، خون خود بدان بریخت ، و آن که در کارها خود را به رنج انداخت ، خویشتن را هلاک ساخت ، و آن که بى‏پروا به موجها در شد غرق گردید ، و آن که به جایهاى بدنام در آمد بدنامى کشید ، و هر که پر گفت راه خطا بسیار پویید ، و آن که بسیار خطا کرد شرم او کم ، و آن که شرمش کم پارسایى‏اش اندک هم ، و آن که پارسایى‏اش اندک ، دلش مرده است ، و آن که دلش مرده است راه به دوزخ برده . و آن که به زشتیهاى مردم نگرد و آن را ناپسند انگارد سپس چنان زشتى را براى خود روا دارد نادانى است و چون و چرایى در نادانى او نیست ، و قناعت مالى است که پایان نیابد ، و آن که یاد مرگ بسیار کند ، از دنیا به اندک خشنود شود ، و آن که دانست گفتارش از کردارش به حساب آید ، جز در آنچه به کار اوست زبان نگشاید . [نهج البلاغه]

آموزش دوخت بلوز کلیک کنید


دانلود اموزش خیاطی کلیک کنید


اموزش لباس مجلسی کلیک کنید


آموزش خیاطی شلوار کلیک کنید


الگو های خیاطی کلیک کنید


فیلم های آموزش خیاطی کلیک کنید

 

آموزش خیاطی از مقدماتی تا پیشرفته و فوق حرفه ای کلیک کنید

مجموعه تصویری آموزش خیاطی با خانم سیما عمرانی کلیک کنید

مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی کلیک کنید

جمعه 94 فروردین 14 , ساعت 7:32 عصر

, ثبت نام وام مدرک فنی حرفه ای برای خیاطی
, طرح توجیهی آموزشگاه خیاطی فنی حرفه ایی
, آموزش خیاطی برای حرفه ای ها
, فیلم آموزش خیاطی برای حرفه ای ها
, خرید پستی فیلم آموزش خیاطی برای حرفه ای ها
, خیاطی فنی حرفه ای
, فنی حرفه ای خیاطی
, نتایج فنی و حرفه ای خیاطی

 

دوخت کیسه جیب جدا در درز :

 در این نوع جیب کیسه جیب جدا از لباس برش می خورد و دردهانه جیب به درز دوخته می شود. قسمتی از کیسه جیب به اندازه 5cm به همراه لباس برش می خورد و مابقی کیسه جیب بطور جداگانه بریده و در امتداد کیسه دوخته می شود. در دهانه به هیچ عنوان درز دیده نمی شود.

 اگر پارچه لباس خشن وکلفت باشد بهتر است که از آستر یا کتان برای کیسه استفاده کنید معمولا جیب های داخل درز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین باید در زمان دوخت کار محکم و بادوام کرد تا از کشش آن نیز ممانعت شود. برای این منظور برای دهانه جیب می توانیم با از لایی استفاده کنیم و یا برای دهانه جیب از روی خط درز نوار به اندازه پهنای درز استفاده کنیم . بعد از اینکه دهانه جیب در جلو لباس را با نوار یا لایی محکم و مقاوم کردید کیسه های جیب را در قسمت جلو و پشت لباس روی درز کیسه سرخود لباس قرار دهید، با سنجاق محکم و سپس چرخ کنید. اضافه درز را جدا کرده، روی درز را اتو و سپس درز را پادوزی کنید. در مرحله آخر از طرف بالا ( زیر حلقه لباس) شروع به دوخت کرده به بالای جیب که رسیدید سوزن چرخ را در جای خود نگه دارید و سپس کیسه جیب را زیر سوزن چرخ حرکت دهید تا به لبه پایینی جیب برسید و دوباره کار را تکرار کنید و در پایان کار، گوشه های بالا و پایین درب جیب را چرت اریب زده درز لباس را باز کرده و اتو بزنید و کیسه جیب را به سمت جلوی لباس برگردانید و روی آن را اتو کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ